Sunday, March 15, 2009

manali..sambungan..


(sukenyeee~~)

Snow bike(rs750)-
motor 4tayar(4tayar?bukan keretakah?) yang membawa kami kekawasan yang lebih jauh, untuk menikmati kawasan salji yang lebih cantik dan lebih lembut saljinya. Disini aku melangsaikan cita2ku- menghasilkan snowman!!


(encek salju)

River rafting(rs450)-
air sungai yang sejuk(seperti air yang diletakkan ais didalamnya). Sungai yang sebenarnya xdela ganas sangat. Tapi sengaja untuk rasai pengalaman river rafting (adventure journey katanya)
(sebelum bertolak..)
(caakk!!)
(ladang2 epal yg rendang berbunga..cantiknya subhanallah...)

Mall road- makan2 dan shopping2!!!lebih best drpd Mall road shimla. Xsempat nak explore sangat sebab sudah agak malam. Lagipun duit agak kurang untuk bershopping lagi.eheheh.. (khusyuk bershopping..cari batu star rubby masliana..eheh)


Tidur dalam kegigilan.

reflex; sangat20x seronok!!!!pengalaman pertama sentuh salji, pemandangan yang sangat cantik!!aktiviti yg sangat mencabar!!

pendapat: sangat2 perlu pergi..rugi if xpergi. n before pergi manali, lebih baik buat pantauan cuaca di sana dahulu. boleh pergi masa spring n fall..if pergi masa winter, mungkin agak rugi n xseronok sangat sebab akan jadi sangat2 sejuk..nak pergi lagi!!!

No comments:

Post a Comment