Sunday, March 29, 2009

Aku sayang dia..

Aku cerita yg gembira sahaja dgn dia, sebab aku sayang dia, aku xnak dia sedih bila aku sedih..
Aku uruskan semua perkara sendiri, sebab aku sayang dia, aku xnak dia susah uruskan hal aku..
Aku selalu pow duet dia, sebab aku sayang dia, aku nak spend masa dengan dia..
Aku selalu tinggikan suara dengan dia, sebab aku sayang dia, aku nak dia jd lebih matang..
Aku selalu marah dia, sebab aku sayang dia, aku xnak dia buat salah lagi..
Aku kata dia xbijak, sebab aku sayang dia, aku nak dia study harder..
Aku selalu cubit dia, sebab aku sayang dia, saje usik mengusik..
Aku selalu buat die menangis, sebab aku sayang dia,nanti aku boleh pujuk dia..
Aku paksa dia masuk asrama, sebab aku sayang dia,supaya dia boleh focus untuk study..
Aku suruh dia ambil aliran sains, sebab aku sayang dia, aku tahu dia nak jadi doctor..
Aku kata dia malas belajar, sebab aku sayang dia, aku nak bgtau dia yg dia pandai sebenarnya..
Aku nak jadi deskmate dia, sebab aku sayang dia,aku nak dia dapat apa yg aku dapat..
Aku paksa dia stay-up malam2, sebab aku sayang dia, so boleh study sama2..
Aku suruh dia buat add math sendiri, sebab aku sayang dia, make sure dia siap buat homework..
Aku selalu kata ”nasib baik ko xkurus,kalo x..”, sebab aku sayang dia, aku nak dia lebih berfikir..
Aku xtolong dia bukakkan lighter, sebab aku sayang dia, aku nak dia mahir..
Aku xtelefon dia, sebab aku sayang dia, aku xnak mengganggu dia..
Aku bagi lebihan seluar jeans sebagai hadiah harijadi dia, sebab aku sayang dia,aku nak dia tahu aku sayang dia..
Aku sentiasa sedia untuk pergi, sebab aku sayang dia, aku nak yg terbaik untuk dia..

Mungkin definisi sayang bagi aku berbeza dengan definisi standard, tapi sungguh, aku memang sayang dia..

1 comment: