Friday, August 7, 2009

anak nakal~~

sejak 2 3 menjak ni aku susah tido malam..kerap tido lambat..aku rasa mungkin aku sudah mula rasa cuak dan tension memandangkan result exam akan diumumkan dlm jangka masa terdekat nih. fuhh..cuaknye!!

so malam nih pon aku xbuleh tido..mungkin juga kerana td aku minom air nescafe ice, so ia menambah lg ketidakbolehan aku untuk tido..untuk menghilangkan kebusanan, aku pon tgkla gambar2 lame..
dan apa yg menggembirakan aku ialah..aku jumpe gambar nih!!!
cube taka gambar siapa nih????
ehehehehehe....
nih gambar mak aku..yg aku amek dengan hp aku..
hum...bile tgk2 balik..pecah perot aku gelak malam2 nih..
adeih....nakal betol anak mak aku nih...
haish...

sorry mak...eheheheheh
p/s: Ya ALlah, dia mak terbaik yg Kau anugerahkan untukku. tiada dia maka tiadalah aku. Terima kaseh Allah atas pemberianMu. Aku mohon agar Kau sediakan dia tempat dalam syurgaMu....ameen~~

No comments:

Post a Comment